☀🌙

刷到什么吃什么
sTone ~featuring vocal_山本结~ - 澤野弘之


Tapestry, tells me the story of dark land and,

绮丽锦缎般的天穹,告诉我黑色大地在哪里,

Where people no longer hope,

人们已不再拥有希望,

Smiley clown mess all over reach to the answer was,我扮作那个微笑的小丑迷惘地寻找着虚无的答案,Search the purple stone,

找寻着那颗珍贵的幸运石头,

Sleepless nights many days gentle face everywhere,在一个个无眠的夜晚脑中浮现那温柔的脸庞,

Nobody walks on the road,

在这条无人行走的道路上,

Charlie brown less talk over reach to the moon closer,

查理布朗和那唯一与他耳语的月亮更接近了,

There is a shadow of the rainbow,

美丽的彩虹上映出茕茕身影,

Now I'm drowning my sorrow,

现在我的悲伤溺入水中,

Every moment you see the power of the stone,

当我每一次发现这个世界的美丽的时候,

There's a light that will shine on me, heal my heart,

灿烂的光芒会照耀我,抚慰我的心,

Maybe is the last song from the heart of sacrifice,

也许这会是最后一首心底唱出的迷人的歌谣,

Now it's all over,

然而此刻,治愈的光芒翩翩万丈,

Sleepless nights many days gentle face everywhere,

在一个个无眠的夜晚脑中浮现那温柔的脸庞,

Nobody walks on the road,

在这条无人行走的道路上,

Charlie brown less talk over reach to the moon closer,

查理布朗和那唯一与他耳语的月亮更接近了,

There is a shadow of the rainbow,

美丽的彩虹上映出茕茕身影,

Now I'm drowning my sorrow,

现在我的悲伤溺入水中,

Stars will bring the black sheep and walking on the moon,

星辰也会带来不幸的人儿幽幽行走于月亮,

There's a light that will shine on me, heal my heart,

可灿烂的光芒会依旧照耀我,抚慰我的心,

Maybe is the last song from the heart of sacrifice,

也许,这会是最后一首心底唱出的歌谣,

Now it's all over,

现在我的悲伤溺入水中,

Fly to the sky into the future never known,

飞向天际,飞入未知的未来,

Never ever really wanted it, doesn't anybody need it,

从不会真心渴望它,没有人需要它,

We finally talk about a throw it to the universe,

我们终会投身于宇宙化作万物中沧海一粟,

We are human being and never really learn.

我们终究只是人类,我们从未真正学会。



评论

热度(12)

只展示最近三个月数据